dilluns, 10 de juny del 2013


Comiat del curs.

Realment aquest blogs han sigut, com el seu nom indica, només unes –Pinzellades  de literatura-, ja que els autors i autores que anomeno es mereixerien moltes pàgines escrites, on jo hagués pogut plasmar, com, amb la seva obra,  van lluitar per la nostra cultura i la nostra llengua.
 No per reduïts, però,  aquets blogs m’han sigut més fàcils d’escriure, perquè intentar donar una idea de la vida i l’obra d’aquets autors, poetes,  tan importants de la nostra literatura en tan poques ratlles, ha representat un repte i no ha estat gens fàcil.

 Al mateix temps,  l’obligació de buscar en els llibres...Internet...etc.  tot el que s’ha escrit sobre ells, m’ha proporcionat uns coneixements que no tenia. També he après en aquest curs l’ús de força tecnologia,  he començat a fer petits vídeos que, encara que mots senzills, m’han omplert d’orgull.

La curiositat pel coneixement de l’ obra de molts d’aquests autors i autores m’ha portat a comprar molts llibres de narrativa i de poesia que eren desconeguts per a mi i que,  en aquests moments tinc desats,  en espera d’aquell temps privilegiat de les vacances per poder dedicar-me a gaudir amb la seva lectura.
 I si a tot això hi afegim que he compartit  les classes amb unes excel·lents companyes-amigues, i un company amic, us haig de dir que ha sigut un goig de curs.  Gràcies, Marcela i M.Dolors 

Bones Vacances











  









































































Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada